piątek, 27 maja 2016

Chyba właśnie się zakochałam, czyli figurki Funko POP



Słuchajcie, ja naprawdę wiedziałam o istnieniu tych cudeniek. Pisała o nich Gosiarella, ale nie wywołały wtedy mojego zachwytu, raczej falę wewnętrznego hejtu pod tytułem "Mogłabym przecież wydać te pieniądze na książki, a nie jakieś durnostojki". Niestety lub stety w końcu nadszedł ten dzień, gdy spojrzałam na nie uważniej i... totalnie przepadłam.

Z właściwym sobie brakiem umiaru przejrzałam chyba wszystkie dostępne modele i przepadłam na amen. Dla ciekawych pokazuję te, które najbardziej mi się spodobały. Na samym dole link do sklepu, gdzie można je kupić. Idealny pomysł na prezent!

Wśród tych figurek znajdziecie niemalże wszystkie postacie. Mnie przytłoczył wybór z zakresu Disneya, Marvela i Harry'ego Pottera, ale dla fanów OUAT czy The Walking Dead także jest co nieco. Wszystkie są w cenach od 45 do 55 złotych (zależnie od sklepu).


Pocahontas


Roszpunka z Pascalem

Kopciuszek w wersji filmowej z 2015


Bella


Elsa z koronacji

Elsa w swojej lodowej wersji


Merida Waleczna

Maleficient

Luna Lovegood



Severus Snape


Zgredek ze skarpetką >3

Hermiona

Voldemort ze smutną miną

Harry Potter

Ron Weasley

Iron Man

Kapitan Ameryka

Czarna wdowa


Hulk
Thor

BB-8

Han Solo



Luke Skywalker



Kylo Ren

Rey


Chewie

Rumpelsztyk z serialu Dawno dawno temu

Katniss Everdeen

Śnieżka z Dawno dawno temu

Peeta Mellark


Frankenstein

Jack Skellington

Ja nie mogę przestać patrzeć na te figurki, są po prostu cudowne! Zbliżają się moje osiemnaste urodziny, taka figurka byłaby naprawdę dobrym prezentem. Zamierzam skompletować sobie całe trio z Harry'ego Pottera i Voldemorta, Katniss i Peetę, Pocahontas, Roszpunkę, Elsę i Meridę jako team Disneya, Śnieżkę i Rumpelsztyka z OUAT, którego jestem fanką, postacie z Avengersów, Rey i Kylo Rena z najnowszych Gwiezdnych wojen. Na szczęście jeszcze dużo urodzin i szczególnych okazji przedemną, aby zgromadzić tak wspaniałą kolekcję :)

Figurki można kupić na dystryktzero.pl, stamtąd też pochodzi cała grafika dzisiejszego postu.

Jak Wam podobają się figurki i jakie widzielibyście na swoich regałach?



19 komentarzy:

  1. Rzeczywiście urocze, ale wątpię, żebym za taką kwotę kupiła jedną - strasznie by mi było żal tych pieniędzy! :(
    Buziaki!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, figurki są genialne, ale cena ciągle mnie powstrzymuje przed ich kupieniem. Zapewne w końcu i tak się skuszę na ulubione postacie, ale podejrzewam, że wtedy zbankrutuję, bo jak się kupi jedną, to zaraz zachce się kolejnych. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, ja nigdy niestety nie byłam z tych oszczędnych i wiem już, ze zbankrutuję :) tyle książek wychodzi, tyle nowych filmów w kinach, i jeszcze takie cuda...

      Usuń
  3. Figurki są wprost świetne, ale cena mnie dość mocno przeraża. Miałam już w planach kupno jednej z nich, ale nadal się waham! :(

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/05/7-dni-mae-przemyslenia.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez się nimi ostatnio zachwycałam. Są przeurocze!
    Pozdrawiam,
    szumiabooki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym bardzo chciała figurkę Winter Soldiera :D Niestety, tak jak wyżej, póki co ogranicza mnie mój niski budżet. Ale może kiedyś... :D

    Pozdrawiam cieplutko!
    Podróże w książki

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham te figurki, jednak na razie nie zdobyłam się żeby jakąś kupić, zawsze jest aaa kupię ksiażkę! Ale w końcu będę musiała zainwestować w moich mężów (Syriusz, Iron Man) <3
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzieś na necie widziałam Sherlocka, jest cudowny i tak się czaje czy kupić, czy też nie. ;P
    Pozdrawiam ;D
    czytaniewekrwii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku te figurki są przepiękne <3 Ja czekam na Sherlocka i zastanawiam się nad figurkami z The Walking Dead ♥
    Pozdrawiam cieplutko :)
    www.ksiazkiponadniebo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie słodkie! Szczególnie te z Harrego Pottera! :)
    Pozdrawiam :)
    http://fan-of-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. No cóż, widzę po komentarzach, że jestem niechlubnym wyjątkiem bo mi te figurki nie przypadły do gustu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu podoba się, co innego :) Znam kilka osób, które uważają ze ja figurkowe brzydactwa :)

      Usuń
  11. Rzeczywiście mają coś w sobie... Te z Harrego Pottera i OUAT są najbliższe memu sercu. Widziałaś może Kapitana Hooka? Patrząc na cenę pewnie bym się dziesięć razy zastanowiła czy kupiłabym dla samej siebie, ale na prezent? czemu nie :D
    Pozdrawiam, Katia (zaczytana-i.piszecomysle.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chyba był, sama bym go sobie sprezentowała :)

      Usuń
    2. Oj Kapitana to na pewno bym chciała mieć.
      Pozdrawiam, Katia (zaczytana-i.piszecomysle.pl)

      Usuń
  12. Są piękne! Tylko dlaczego takie drogie?! Gdyby nie cena, to już bym miała ich całą armię :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Już je kiedyś widziałam, ale dopiero teraz się nimi zainteresowałem ❤❤❤ Jakie to jest super!! Tylko czemu takie drogie? ;-; Disney, OUaT, HP, Avengers, chyba jestem w niebie xD ❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Figurki kolekcjonerskie POP takie właśnie są! Z pozoru nic ciekawego, ale jak się człowiek wciągnie to rodzi się z tego mega pasja :)
    Takie możecie kupić na przykład w sklepie: https://gloryshop.pl.

    OdpowiedzUsuń