poniedziałek, 20 lutego 2017

Książkowe tatuaże


Mam słabość do tatuaży i wiem, że prędzej czy później ja sama skończę z jakimś. Najprawdopodobniej będzie to coś związane z książkami, bo zainspirowały moje życie i są ważnym elementem mnie. Uwielbiam ideę tego, że ludzie kochają coś albo utożsamiają się z czymś tak mocno, że pragną mieć to na ciele. Poniżej zamieszczam kilka zdjęć pomysłowych tatuaży związanych z literaturą, które w jakiś sposób mnie oczarowały :) Wszystkie grafiki z pinterest.com.





















Co sądzicie o takich tatuażach? Czy wy zdecydowalibyście się na coś związanego z książkami? Jeśli tak, co by to było?

wszystkie grafiki z pinterest.com

2 komentarze:

  1. Śliczne są, mi podobają się te na nadgarstkach! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają takie tatuaże, chętnie bym sobie jakiś zrobiła, właśnie coś związane z książkami, ale strasznie panicznie boje się igieł ;P.

    OdpowiedzUsuń