środa, 17 czerwca 2015

The Shadowhunters TAG

Do tego tagu nominowała mnie Patrycja z Czytania we krwi. Jest mi niezwykle miło, bo jak już wspominałam (ekhem, kilka razy) uwielbiam Nocnych Łowców. Zaczynajmy!



1. Tworzenie runów jak Clary czy zmiennokształtność Tessy?

Zmiennokształtność wydaje mi się przereklamowana, ale tworzenie runów biorę w ciemno. Pierwsze co bym zrobiła to wynalezienie runu sprzątającego :)

2. Życie w "ruchomym domu" Sebastiana czy Instytucie?

Instytucie, ponieważ byłabym po stronie Drużyny Dobra, a Instytuty są fascynujące.

3. Wykorzystanie Jace'a czy Willa jako nagiego modela do rysowania?

Myślę, że Will, bo jest bardziej w moim typie, ale ja naprawdę nie umiem rysować...

4. Wziąć ślub z Willem czy Jemem?

Zdecydowanie z Willem, Jema lubię, ale jest zbyt słodki jak dla mnie.  

5. Mieć Churcha czy Prezesa Miau?

Hmmm, mój kot zachowuje się tak olewająco jak Church, a więc wybieram jego. Kocham cię, Kocie :)

6. Żeby Jace zagrał dla ciebie na pianinie, czy Jem na skrzypcach?

Wolę dźwięk skrzypiec, ale to Jace'a bardziej lubię i z nim mogłabym spędzić więcej czasu.

7. Być częścią rodziny Herondale czy Morgenstern?

HERONDALE'OWIE, PRZYBYWAM! :)

8. Być częścią rodziny Lightwood czy Carstairs?

Mogłabym być siostrą  Aleca czy Isabelle... Ale o Carstairsach mało na razie, więc Lightwoodowie.

9. Rude włosy i zielone oczy czy białe włosy i czarne oczy?

Białe włosy i czarne oczy, zdecydowanie :3 Zapuściłabym je do talii, oczy obrysowywała eyelinerem, nosiła czarne lub bordowe ubrania... Podoba mi się ta wersja :)

10. Tessa czy Clary jako przyjaciółka?

Tessie zazdrościłabym Willa, a Clary jest bardziej współczesna, dlatego decyduję się na Clary.

To już koniec dzisiejszego tagu. Nominuję do niego wszystkich, którzy przeczytali i  "Dary anioła" i "Diabelskie maszyny" oraz mają ochotę na taką zabawę :)


A wy, jak jaka postać z "Darów" czy "Maszyn" chcielibyście wyglądać? Kogo najbardziej przypominacie?

9 komentarzy:

  1. Ja jak na razie przeczytałam tylko pierwszą część Darów. Jakoś zawsze brakuje mi okazji do sięgnięcia po kolejne, dlatego większość z tego tagu było dla mnie czarną magią ;)
    Pozdrawiam,
    Victoria
    http://czytelniczemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytałam tylko 4 części Darów anioła. Na razie :P A do Diabelskich Maszyn mnie jakoś strasznie nie ciągnie.
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam ani tego ani tego, jednak z chęcią przeczytałabym "Diabelskie Maszyny". Mam pytanie, lepiej najpierw przeczytać "Dary Anioła"? Nie wiem czy jak ich nie przeczytam przed "Diabelskimi Maszynami" to nie będę wiedziała o co chodzi...
    Pozdrawiam serdecznie!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi o wiele bardziej podobały się "Diabelskie maszyny", bo akcja dzieje się mniej więcej około 1870 roku, w Londynie. Ogólnie serie są ze sobą powiązane w taki sposób, ze gdy cos jest wynajdywane w "Maszynach" w "Darach" używają tego od dawna, albo na przykład masz małe wzmianki o postaciach. Fabuła się różni, a pierwsza część "Maszyn" dobrze wprowadza w całość, bo główna bohaterka nie wie nic o Nocnych Łowcach. Jedynie na koniec trylogii, gdy dostajemy rozwiązanie zagadki pewnego bohatera, mozna skojarzyć to sobie z pewną postacią w "Darach". Ale te powiazania tylko umilają czytanie, bardziej to takie "smaczki" :)
      Na twoim miejscu śmiało czytałabym najpierw "Maszyny", bo są naprawdę cudowne i nie musisz sie przejmować, ze nie zrozumiesz akcji czy zostaniesz nagle rzucona w wir wiktoriańskiego Londynu :) Jest spokojnie do ogarnięcia.
      Pozdrawiam i mam nadzieję, ze pomoglam :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo! W takim razie zacznę od "Diabelskich Maszyn" :)

      Usuń
  4. Dźwięk skrzypiec to najpiękniejsze co może być :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu, jak mogłam nie zrobić tego tagu?! :D Genialny jest - ja tam wolałabym porysować Jace'a i być w rodzinie Carstairsów <3

    Zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  6. Eee, nie nie zrozumiałam ^^
    Nie znam żadnej serii xd Dopiero się przymierzam do Darów ^^
    Jednak ja wolałabym rude włosy i zielone oczy ^^ (zresztą, właśnie pofarbowałam się na rudo, a oczy już mam zielone więc ^^)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że takie tagi powstają :) Ja jeszcze nie czytałam tych serii, więc ciężko mi się w tym połapać, ale Ci co czytali... świetny to dla niech jest tag :)
    http://pizama-w-koty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń