poniedziałek, 1 czerwca 2015

Dary Anioła & Diabelskie Maszyny TAG

Cześć! Dzisiaj mam dla was tag przygotowany przez właścicielkę bloga Czytanie w krwi.


1. Ulubiona główna bohaterka (Clary/Tessa)
Zdecydowanie Tessa, bo tak jak ona uwielbiam czytać, a poza tym podziwiam ją za to, że umiała zachować zimną krew w każdej sytuacji.




2. Ulubiony Herondale (Jace/Will)
100% Will, ponieważ mimo że ich zachowanie jest dość podobne, Will naprawdę miał powód, żeby odtrącać od siebie ludzi.

3. Ulubiony trójkąt miłosny (Tessa, Jem, Will/Clary, Simon, Jace)
Nie wiem, czy w przypadku Clary, Simona i Jace'a da się w ogóle mówić o trójkącie miłosnym, dlatego wybieram Tessę i jej chłopców :)

4. Który lepszy czarny charakter (Sebastian/Mortmain)
A gdzie Valentine? Przepraszam, ale to on jest moim ulubionym złoczyńcą :)




5. Która lepsza armia (The Dark Army/The Clockwork Army)
The Clockwork Army, ponieważ to musiało niesamowicie wyglądać.

6. Który lepszy pierwszy tom (Miasto kości/Mechaniczny anioł)
Według mnie Mechaniczny anioł, ponieważ Cassandra Clare pokazała, że jej umiejętności pisarskie rozwijają się razem z nią. 

7. Które lepsze miejsce akcji (Instytut Nowojorski/Instytut Londyński)
Za niesamowity klimat tylko i wyłącznie Londyński! Chciałabym ekranizację Maszyn, żeby zobaczyć ten budynek :3

8. Która lepsza ostatnia część (Mechaniczna księżniczka/Miasto niebiańskiego ognia).
Która z tych książek sprawiła, że czytałam ją do trzeciej nad ranem, płacząc z powodu Willa i z genialnego zakończenia???  :)

9. Który lepszy epilog?
Myślę, że lepszy był ten z Mechanicznej, ale więcej wyjaśniał ten z Miasta niebiańskiego ognia. 

To już koniec mojego tagu. Jeśli ktokolwiek ma ochotę na zrobienie tego szybkiego tagu, to serdecznie zapraszam :)






4 komentarze:

  1. Niestety nie czytałam "Diabelskich Maszyn", a z "Darów Anioła" jeszcze nie udało mi się przeczytać "Miasta niebiańskiego ognia" :( Ale uwielbiam "Dary Anioła", wiec skoro od tej serii wolisz "Diabelskie Maszyny", to musi coś w tym być! Muszę kiedyś przeczytać, najpierw jednak chcę skończyć "Dary Anioła". Jednak, jeżeli tak chcę, to najpierw musze dorwać ostatnią część w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie Diabelskie Maszyny mają ten niesamowity klimat, wiktoriański Londyn, suknie, dorożki... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ciekawy odpowiedzi :) Nie czytałam nie przepadam za tą serią niestety.Nie wiem czemu jakoś mnie nie ciągnie. Bardzo wiele jest fanów tej książki aż mi głupio :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie czytałam jeszcze tej serii, no może oprócz pierwszej częsci, ale mam na nią ogromną ochotę - szczególnie po obejrzeniu filmu w kinie. <3 Wiem, że kiedyś na pewno całą serię zobaczę u siebie na połeczce, ale chyba jeszcze nie dziś ;-;


    Zapraszam równiez do siebie na rozdanie z fantastycznymi ksiązkami :)
    mojeksiazki-ola.blogspot.com/2015/06/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń